Naše společnost se podílí na celé šíři klíčových projektů v oblasti dopravní infrastruktury. Projektujeme např. výstavbu Metra D, konvenční a vysokorychlostní železniční trati, tramvajové trati, silnice, železniční stanice, terminály, vozovny, depa a další stavby, které zlepšují život občanům po celé ČR i ve světě.
Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á zajistí hladký průběh administrativních procesů našeho personálního oddělení a bude poskytovat podporu zaměstnancům v každodenních pracovně právních záležitostech.
Co vše budete mít na starosti
evidenci a přípravu pracovních smluv a pracovně právních dokumentů, správu osobních složek zaměstnanců,
správu pracovních poměrů, pracovních úvazků, agendy zaměstnávání cizinců, mateřské a rodičovské dovolené, starobních důchodů apod.,
vytváření a aktualizaci mzdových výměrů,
komunikaci se zaměstnanci v oblasti pracovně právní agendy,
zajištění souladu se zákonnými požadavky (povinná školení, autorizace a osvědčení, zdravotní prohlídky, BOZP, agenda řidičů referentů, kyberbezpečnost apod.),
aktualizaci interních směrnic a dokumentace,
komunikaci se zdravotními pojišťovnami, státní správou sociálního zabezpečení, českým statistickým úřadem, úřady práce a dalšími institucemi,
reporting,
organizaci jazykových kurzů na pracovišti,
administraci zaměstnaneckých benefitů.
Náš ideální kandidát/ka
má minimálně SŠ vzdělání a alespoň 3 roky předchozí zkušenosti v oblasti pracovněprávní agendy,
má velmi dobrou znalost zákoníku práce,
orientuje se v základních personálních procesech a umí samostatně řešit administrativní úkoly s nimi spojené,
bez problémů ovládá kancelářský software, zejména MS Office (Word, Excel, Outlook), a je ochoten/ochotna se naučit pracovat s dalšími HR nástroji,
má výborné komunikační a organizační schopnosti, efektivně plánuje své činnosti a umí určovat priority.
je pečlivý/vá, důsledný/ná a zodpovědný/ná, zvládá samostatnou práci a zároveň efektivně spolupracuje v týmu,
má rád/a práci s lidmi, ale baví ho/ jí zároveň i administrativní činnosti.
Ceníme si Vašich schopností a proto nabízíme
moderní kanceláře v blízkosti MHD a vlakového nádraží,
odměny za dobře odvedenou práci,
možnost odborného růstu,
odborná školení a profesní vzdělávání,
výuku cizích jazyků přímo na pracovišti (NJ a AJ),
5 týdnů dovolené,
flexibilní pracovní dobu,
nadstandardní příspěvek na penzijní a životní pojištění,
příspěvek na stravování a výbornou kávu na pracovišti zdarma,
benefit program Cafeterie Benefit Plus,
Multisport kartu,
zaměstnanecký program O2 Family i pro rodinné příslušníky,
masáže v budově,
firemní společenské a sportovní akce,
kolárnu a sprchu pro cyklisty v budově.
Místo výkonu práce: Argentinská 1621/36, Praha 7
Úvazek: Plný/zkrácený (min. 0,75)
Nástup leden 2025