HR ADMINISTRÁTOR/KA

Naše společnost se podílí na celé šíři klíčových projektů v oblasti dopravní infrastruktury. Projektujeme např. výstavbu Metra D, konvenční a vysokorychlostní železniční trati, tramvajové trati, silnice, železniční stanice, terminály, vozovny, depa a další stavby, které zlepšují život občanům po celé ČR i ve světě.

Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á zajistí hladký průběh administrativních procesů našeho personálního oddělení a bude poskytovat podporu zaměstnancům v každodenních pracovně právních záležitostech.

Co vše budete mít na starosti

  • evidenci a přípravu pracovních smluv a pracovně právních dokumentů, správu osobních složek zaměstnanců, 

    • správu pracovních poměrů, pracovních úvazků, agendy zaměstnávání cizinců, mateřské a rodičovské dovolené, starobních důchodů apod.,

    • vytváření a aktualizaci mzdových výměrů,

  • komunikaci se zaměstnanci v oblasti pracovně právní agendy,

    • zajištění souladu se zákonnými požadavky (povinná školení, autorizace a osvědčení, zdravotní prohlídky, BOZP, agenda řidičů referentů, kyberbezpečnost apod.),

    • aktualizaci interních směrnic a dokumentace,

    • komunikaci se zdravotními pojišťovnami, státní správou sociálního zabezpečení, českým statistickým úřadem, úřady práce a dalšími institucemi,

    • reporting,

    • organizaci jazykových kurzů na pracovišti,

    • administraci zaměstnaneckých benefitů.

Náš ideální kandidát/ka

 

  • má minimálně SŠ vzdělání a alespoň 3 roky předchozí zkušenosti v oblasti pracovněprávní agendy, 

  • má velmi dobrou znalost zákoníku práce, 

  • orientuje se v základních personálních procesech a umí samostatně řešit administrativní úkoly s nimi spojené,

  • bez problémů ovládá kancelářský software, zejména MS Office (Word, Excel, Outlook), a je ochoten/ochotna se naučit pracovat s dalšími HR nástroji,

  • má výborné komunikační a organizační schopnosti, efektivně plánuje své činnosti a umí určovat priority.

  • je pečlivý/vá, důsledný/ná a zodpovědný/ná, zvládá samostatnou práci a zároveň efektivně spolupracuje v týmu,

  • má rád/a práci s lidmi, ale baví ho/ jí zároveň i administrativní činnosti.

  • Výhodou je znalost některého z běžně využívaných HR systémů, popř. zkušenost s jeho implementací.

Ceníme si Vašich schopností a proto nabízíme

 

  • moderní kanceláře v blízkosti MHD a vlakového nádraží,

  • odměny za dobře odvedenou práci, 

  • možnost odborného růstu,

  • odborná školení a profesní vzdělávání,

  • výuku cizích jazyků přímo na pracovišti (NJ a AJ),

  • 5 týdnů dovolené,

  • flexibilní pracovní dobu,

  • nadstandardní příspěvek na penzijní a životní pojištění,

  • příspěvek na stravování a výbornou kávu na pracovišti zdarma,

  • benefit program Cafeterie Benefit Plus,

  • Multisport kartu,

  • zaměstnanecký program O2 Family i pro rodinné příslušníky,

  • masáže v budově,

  • firemní společenské a sportovní akce,

  • kolárnu a sprchu pro cyklisty v budově.


Místo výkonu práce: Argentinská 1621/36, Praha 7

Úvazek: Plný/zkrácený (min. 0,75)

Nástup leden 2025

Formulář

Mám zájem o pracovní pohovor

Odesláním žádosti výslovně potvrzuji, že jsem se v plném rozsahu seznámil/a se všemi podmínkami zpracování mých osobních údajů v návaznosti na mnou podanou žádost o zaměstnání, s těmito podmínkami souhlasím, plně jim rozumím a souhlasím se zpracováním mých osobních údajů za účelem vzniku pracovního poměru, včetně posouzení kvalifikace a vedení přijímacích pohovorů.